Na miejscu będzie możliwość dokonywania płatności (opłaty geodezyjne i opłaty skarbowe związane z zakresem geodezyjnym) w formie bezgotówkowej za pomocą terminala płatniczego.
-Nowa siedziba dla geodezji to jedno z planowanych działań mających zwiększyć komfort obsługi także w pozostałych wydziałach starostwa - tłumaczą pracownicy.
Godziny funkcjonowania wydziału nie ulegną zmianie:
- poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 7:30 – 15:30
- środa – 8:00-16:00
W związku z planowaną zmianą, wystąpią utrudnienia w funkcjonowaniu wydziału w dniach od 29 stycznia do 1 lutego br. W tych dniach prosimy o składanie wszelkich dokumentów dotyczących Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w sekretariacie starostwa (ul. Sikorskiego 23, pokój nr 20).
W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu pod numerami telefonów:
- 55 247 36 68 (sekretariat Starostwa)
-55 247 46 98 (Wydział Geodezji Kartografii i Katastru – od 4.02.br.)
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?