Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Outlet Białystok otwarty. Zobacz zdjęcia! [wideo]

ren
Outlet Białystok jest już otwarty dla wszystkich klientów
Outlet Białystok jest już otwarty dla wszystkich klientów Andrzej Zgiet
Outlet Białystok, pierwsze w całym regionie wyprzedażowe centrum outletowe, już otwarte. Zobaczcie zdjęcia z otwarcia.

Outlet Białystok został oficjalnie otwarty o godzinie 13.30. Oficjele i inwestorzy przecięli wstęgę, było też tradycyjne w Białymstoku święcenie. Przed godziną 14 do centrum outletowego zostali wpuszczeni czekający na zewnątrz pierwsi klienci. Na kupujących czekały atrakcje przygotowane przez outlet: znani białostoczanie, konkursy, rabaty, koncert w świątecznych rytmach.

Otwarcie Outlet Białystok - 12.12.2014

– Po raz pierwszy w tym regionie, klienci mogą zakupić markowe produkty w cenach niższych od 30 do 70 proc. niż w regularnych sklepach. Szeroka oferta odzieżowa i obuwnicza połączona z obecnością supermarketu spożywczego, drogerii oraz supermarketu wnętrzarskiego, pozwala na wygodne, kompleksowe zakupy – komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. – Świetna do celów outletowych lokalizacja obiektu oraz produkty znanych marek w cenach obniżonych nawet do 70% sprawią, że obiekt stanie się ulubioną destynacją zakupową nie tylko dla mieszkańców Podlasia, ale również Białorusi – dodaje Rydlewski.

Outlet Białystok zlokalizowany jest przy ul. Wysockiego 67, we wschodniej części miasta. W najbliższym zasięgu centrum znajduje się ponad 500 tys. mieszkańców Białegostoku i okolic. Docelowa grupa potencjalnych klientów (do 90 minut jazdy samochodem) to ponad 1,2 mln osób, wliczając w to mieszkańców terenów przygranicznych, dla których w obiekcie znajdzie się wiele udogodnień m.in. kantor oraz punkt Tax Free. Wszystkie te zalety powodują, że sieci handlowe postrzegają Outlet Białystok jako idealne miejsce dla rozwoju swojej sieci sprzedaży, doskonale uzupełniające regularne kanały dystrybucji.

– O wyborze Outletu Białystok zadecydowała dogodna lokalizacja obiektu na terenie miasta oraz atrakcyjność centrum wyprzedażowego pod względem logistycznym. Liczymy na to, że ciekawa oferta handlowa naszego salonu pozwoli klientom cieszyć się z udanych zakupów – komentuje Wojciech Sipiora, Retail Sales Manager, PUMA Polska.

Podobnego zdania jest Małgorzata Mitoraj-Jaroszek, Prezes Zarządu sieci obuwniczej McArthur. – Sukcesywnie poszerzamy sieć sklepów firmowych. Nasza oferta obecna jest w większości liczących się centrów outletowych w Polsce, stąd decyzja, aby otworzyć salon także w Outlecie Białystok, który ze względu na swoje położenie w pobliżu kilku przejść granicznych stanie się ważnym ponadregionalnym centrum outletowym.

W lokalizacji Outletu Białystok widzą wielki potencjał nabywczy takie sieci odzieżowe jak Lavard i Pako Lorente: - Otwarcie salonu outletowego w Białymstoku jest efektem konsekwentnego rozwoju naszej firmy, która poszukuje interesujących lokalizacji dla sprzedaży regularnej oraz outletowej. Białystok, ze względu na swoje położenie w pobliżu kilku przejść granicznych, jest miejscem o ogromnym potencjale nabywczym i spodziewamy się dużegozainteresowania ofertą naszego salonu, w którym zaproponujemy bogaty asortyment eleganckiej odzieży męskiej w przystępnych cenach – mówi Aleksandra Sadkiewicz, Brand Manager marki Lavard.

Natomiast Rafał Chrapkowicz, Prezes firmy Pako Lorente dodaje. - Otwarcie salonu Pako Lorente w Outlecie Białystok to konsekwencja dynamicznego rozwoju naszej sieci sprzedaży w regularnych galeriach handlowych; szczególnie teraz potrzebujemy miejsc, w których możemy wyprzedawać końcówki kolekcji. Białystok ze względu na swoje położenie na północno-wschodniej ścianie Polski jest atrakcyjną lokalizacją dającą możliwość dotarcia do klienta polskiego jak i naszych bliskich sąsiadów – przyznaje Chrapkowicz.

Obecność Outletu Białystok oznacza nie tylko dostępność markowych produktów w niskich cenach. Ta inwestycja oznacza także zwiększone dochody dla miasta i regionu oraz nowe miejsca pracy dla mieszkańców. Rocznie z tytułu podatku od nieruchomości do budżetu miasta wpłynie ok. 400 tys. zł. Do tego należy doliczyć wpływy z tytułu należnego władzom lokalnym podatku PIT od osób fizycznych, które szacowane są na ponad 200 tys. zł w skali roku (w proporcjach: 37,53% dla miasta oraz 10,25% dla powiatu). Łącznie daje to kwotę ponad 600 tys. zł rocznie. Zatrudnienie w nowo powstałym obiekcie znajdzie ok. 100 osób.

Outlet Białystok - marki i sklepy

W Outlecie Białystok obecne są znane i lubiane sieci odzieżowe i obuwnicze takie jak: Adidas, Reebok, BIG STAR, Lancerto, DIVERSE, ECCO, Albione, Regatta, Brand Collection, Kubenz, 50 Style, PUMA, Gatta, Greenpoint, McArthur, Lavard, Pako Lorente a także salony z markową odzieżą jeansową.

W dawnej Galerii Podlaskiej pozostał hipermarket Carrefour, drogeria Rossmann, salon obuwniczy CCC, supermarket wnętrzarski JYSK. Dzięki temu klienci mogą zrobić kompleksowe zakupy, wygodnie i w jednym miejscu. Parking mieści około 600 samochodów.

Za realizację inwestycji,  tj. budowę oraz komercjalizację obiektu odpowiedzialna była firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o., generalnym wykonawcą - firma Arteo sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bialystok.naszemiasto.pl Nasze Miasto