We wtorek 11 grudnia starosta nowodworski Jacek Gross ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Można objąć stanowisko sekretarza powiatu nowodworskiego.
Jakie wymagania musi spełniać osoba, która chciałaby aplikować na to stanowisko? W opublikowanym ogłoszeniu wyszczególnione są m.in. wykształcenie wyższe, minimum 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym, w tym minimum 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym. Osoba ubiegająca się o pracę na tym stanowisku musi cechować się również nieposzlakowaną opinią, korzystać z pełni praw publicznych, a także posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
Do obowiązków sekretarza powiatu należy m.in. zapewnienie sprawnego funkcjonowania starostwa, nadzór nad organizacją pracy w jednostce, a także współdziałanie z Zarządem Powiatu oraz Radą Powiatu.
Dokumenty aplikacyjne należy składać do piątku 21 grudnia w godzinach pracy jednostki.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?