Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Widzew bliżej! Kibice powinni żyć klubem 24 godziny na dobę

Dariusz Piekarczyk
Widzew bliżej! Kibice powinni żyć klubem 24 godziny na dobę
Widzew bliżej! Kibice powinni żyć klubem 24 godziny na dobę Fot. Grzegorz Gałasiński
Sternicy beniaminka II ligi Widzewa Łódź poinformowali w poniedziałek o planach rozwoju klubu oraz o komunikacji z licznymi kibicami rozsianymi na całym świecie.

Jak poinformował prezes Widzewa Przemysław Klementowski, celem programu „Widzew bliżej” jest kibice jeszcze bardziej utożsamiali się ze swoim ukochanym klubem, który powinien być jeszcze bardziej aktywny w życiu całego regionu, nie tylko Łodzi. - Chcemy, aby realizacja projektów pozwoliła nam wykorzystać szanse, jakie daje niespotykane zaangażowanie kibiców w odbudowę klubu - mówił Przemysław Klementowski. Poprzez realizację zaplanowanych projektów zamierzamy wzmocnić podstawy do dalszej odbudowy klubu, lepiej poznamy społeczność fanów łódzkiego klubu, nie tylko w kontekście dnia meczowego, ale i dniach pozameczowych. Dostarczymy naszym kibicom interesujące ich produkty i usługi, zapewniając tym samym dywersyfikację źródeł przychodów dla klubu oraz nawiązując współpracę z lokalnym biznesem, stanowiącym podstawę przychodów kategorii super VIP.
- Chcemy, aby Widzew był obecny w życiu swoich fanów na co dzień - mówił z kolei Marcin Tarociński, dyrektor PR i komunikacji Widzewa. - Będziemy więc rozwijać ofertę produktów klubowych oraz współpracować z firmami, które są w stanie zapewnić ciekawe produkty i usługi dla kibiców Widzewa.dajemy sobie sprawę, że na klubie takim, jak Widzew spoczywa duża odpowiedzialność społeczna. Angażujemy się także w pomoc w szeregu akcji charytatywnych i społecznych.
Innowacyjny jest także projekt „Widzew Market”, który zakłada stworzenie specjalnej platformy zakupowej, za pomocą której fani będą mogli kupować nie tylko produkty ściśle z klubem związane. Pierwszy krok już zrobiono. Przez ostatnie dwa miesiące fani drużyny z Piłsudskiego 138 oraz piwa wydali około 2 mln zł na zakup „Robotniczego 1910”. Drużyna trenera Radosława Mroczkowskiego rozpoczęła tymczasem przygotowania do sobotniego meczu przyjaźni w Chorzowie z Ruchem (18). Zdecydowanym faworytem tego meczu jest łódzki lider II ligi, który ma 33 punkty. Ruch jest w tabeli dopiero 10. Chorzowianie mają na koncie 17 punktów.
Na spotkanie do Chorzowa wybiera się liczna grupa fanów łódzkiej drużyny. Kibice obu ekip szykują specjalną oprawę meczu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodzkie.naszemiasto.pl Nasze Miasto