Jak zaznacza Andrzej Sobociński, radny i członek zarządu powiatu nowodworskiego, do położenia została ostatnia warstwa asfaltu (tzw. warstwa ścieralna). Zgodnie z projektem zostaną wykonane także zjazdy na poszczególne posesje i pola (część zjazdów wykonana z polbruku jest już gotowa). Przygotowane ma zostać także pobocze.
Czytaj także: Droga krajowa nr 7 będzie modernizowana
- Zapewniam, że wszystko będzie gotowe jeszcze przed rozpoczęciem właściwej części sezonu letniego, co potwierdza kierownik budowy - mówi Sobociński. - Trasy już teraz prezentują się znakomicie. To szerokie odcinki, po 5,5 metra, z doskonałą nawierzchnią. Jakość wykonania gwarantuje nam, że przez najbliższe lata nie będziemy musieli tych dróg kompleksowo naprawiać.
Sprawdź koniecznie: Najgorsza droga powiatu nowodworskiego
Przypomnijmy, że jeszcze w zeszłym roku powiat wystąpił do RPO również z projektami modernizacji odcinków dróg Bronowo - Szkarpawa i trasy prowadzącej między miejscowościami Palczewo - Dąbrowa. Jednak z uwagi na ograniczenia funduszy w RPO, dofinansowanie otrzymały tylko projekty tras Łaszka- Sztutowo, Solnica - Orliniec. Wybrano drogi, które zdaniem przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego, zarządzającego RPO, miały większe znaczenie dla bezpieczeństwa i ruchu drogowego. Zdaniem projektantów, drogi Łaszka-Sztutowo i Solnica Orliniec mają znaczenie dla ruchu turystycznego (odpowiednio alternatywna trasa na Mierzeję Wiślaną oraz skrót pozwalający ominąć trasę nr 7).
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?