W miejscu starych referatów gospodarki mieniem, komunalnym, rolnictwa i ochrony środowiska a także referatu inwestycyjno-technicznego i gospodarki komunalnej oraz oświaty, kultury, sportu i zdrowia powstały nowe: referat majątku komunalnego, referat infrastruktury i środowiska oraz jeden duży referat spraw społecznych.
- Petenci mają wygodniej załatwiać swoje sprawy w urzędzie - mówi burmistrz Jacek Michalski. - Do tej pory bywało tak, że pisma o mieszkańców trafiały do dwóch różnych referatów, dochodziło do dublowania decyzji. Np. było tak w przypadku spraw komunalnych, którymi zajmowali się pracownicy dwóch referatów. Dlatego postanowilśmy połączyć pewne stanowiska.
Zobacz także: Zmiany w komisjach nowodworskiej Rady Miejskiej
Całkowicie zniknął za to referat rozwoju i promocji (powstało jedno samodzielne stanowisko zajmujące się promocją i zamówieniami publicznymi oraz dwuosobowy zespół ds. funduszy i rozwoju).
Przypomnijmy, od ubiegłego roku liczba osób zatrudnionych pracowników przez nowodworski samorząd nie uległa zmianie. W samym "magistracie" pracują obecnie 53 osoby. Ponadto 5 osób liczy Straż Miejska, jest dwóch kierowców gimbusów oraz trzy osoby w obiektach sportowych. Co ciekawe, bardzo prawdopodobne, że zatrudnienie w nowodworskim urzędzie wkrótce się zmniejszy. Obecnie dwie osoby mają okres wypowiedzenia (m.in. kierownik dawnego referatu oświaty, kultury, sportu i zdrowia). Kolejne dwie osoby znajdują się na liście pracowników, ale mają bezpłatne urlopy (chodzi o starostę Ewę Dąbską i wójta Ostaszewa, Roberta Ciżmowskiego).
echodnia Policyjne testy - jak przebiegają
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?