- Było to oficjalne podsumowanie projektu „Read or not to read? That is the question” realizowanego w ramach Programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności English Teaching - mówi Paulina Bunda-Popielarz, nauczycielka języka angielskiego oraz koordynatorka przedsięwzięcia. - Nasze gimnazjum, w ramach konkursu grantowego Small Grants, otrzymało dotację na realizację projektu związanego z nauczaniem języka angielskiego w ciekawej, pozalekcyjnej formie.
Na wieczorek kończący projekt przybyło wielu zainteresowanych również z pobliskich szkół oraz władz samorządowych.
- Dzięki projektowi mogliśmy wzbogacić biblioteczkę szkolną w książki anglojęzyczne, zakupiliśmy nowy sprzęt niezbędny do realizacji projektu oraz mogliśmy zorganizować wieczorek literacko-muzyczny - mówi Paulina Bunda-Popielarz. Jednak największą satysfakcję sprawiał nam fakt, że część uczniów potrafiła znaleźć swój sposób na naukę języka angielskiego. Uczniowie prezentowali w wersji oryginalnej m.in. wiersze Emily Dickinson, scenę balkonową z „ Romea i Julii”, fragment „Hamleta” czy choćby ulubione cytaty z Harrego Pottera.
Zobacz także: Dzieci z Mikoszewa uczyły się gotować
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?