Właściciele budynków pokrytych dachami ze szkodliwego azbestu mogą praktycznie za darmo usunąć toksyczny materiał. Są pieniądze na ten cel. Wnioski o dofinansowanie trzeba składać do 21 maja w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Nowym Dworze Gd.
Samorząd dofinansowuje demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest (np. eternit). Urząd nie pokrywa kosztów wykonania nowego dachu. Zainteresowani udziałem w tym projekcie poniosą około 10 proc. kosztów usuwania niebezpiecznych materiałów ze swoich nieruchomości.
Zgłoszenia o dofinansowanie mogą składać osoby prywatne i wspólnoty mieszkaniowe.
Natomiast nie mogą się o nie starać firmy.
Potrzebne formularze dostępne są na stronie www.miastonowydwor.pl.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?