Dystrybucja decyzji podatkowych potrwa od 5 do 28 lutego 2022 roku (od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 19.00), zgodnie ze wskazanym przez Państwa przy składaniu informacji adresem do korespondencji. Doręczenie wymaga zwrotnego potwierdzenia odbioru, stąd konieczność bezpośredniego kontaktu Państwa z osobą doręczającą.
Sposób doręczania:
na terenie miasta decyzje podatkowe doręczać będą pracownicy Urzędu Miejskiego,
na terenie wiejskim sołtysi sołectw: Gozdawa, Gozdawa-Osada, Jazowa, Kmiecin, Kępki, Lubieszewo, Marynowy, Marzęcino, Myszewko, Orliniec, Rakowiska, Solnica, Stobna, Tuja, Wierciny, Żelichowo, Rakowo, Różewo, Wężowiec, Stawiec.
Mieszkańcom z sołectw: Kępiny Małe, Powalina, Starocin, Orłowo, Rychnowo Żuławskie decyzje podatkowe będą doręczane przez pracowników Urzędu Miejskiego oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Pracownicy Urzędu nie są uprawnieni do pobierania należności podatkowych.
Ponadto przypominamy, że każde zobowiązanie podatkowe posiada indywidualny numer rachunku bankowego, umieszczony na każdym druku decyzji podatkowej. Regulując zobowiązanie podatkowe za pośrednictwem banku lub poczty prosimy o dokonywanie wpłat wyłącznie na indywidualny numer konta bankowego. Zapewni to bezbłędną, bezpieczną oraz szybką identyfikację dokonanych wpłat.
Wpłat z tytułu podatków i opłat można dokonywać bez prowizji w Żuławskim Banku Spółdzielczym przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 52 w Nowym Dworze Gdańskim, natomiast na terenie wiejskim – u sołtysa.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?