MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Nowy Dwór Gdański. Jak radzić sobie z "trudnym klientem"? Pracownicy MGOPS na szkoleniu z samoobrony

Jadwiga Bilicka
Jadwiga Bilicka
foto.MGOPS NDG
Dnia 09.12.2022 odbyło się kolejne szkolenie z samoobrony dla pracowników socjalnych oraz asystentów rodziny, które zostało zrealizowane we współpracy z Komendą Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim.

Głównym celem zajęć było doskonalenie kompetencji pracowników socjalnych oraz asystentów rodziny OPS w zakresie dbałości o własne bezpieczeństwo, szczególnie w kontakcie z tzw. „trudnym klientem”.

Szkolenie dzięki wieloaspektowemu ujęciu tematu bezpieczeństwa zarówno pod kątem psychologicznym (radzenie sobie z trudnym, agresywnym klientem), a także dzięki zajęciom z samoobrony, miało za zadanie przygotowanie pracowników do radzenia sobie w trudnych sytuacjach w pracy zawodowej.

Pod okiem policyjnego instruktora uczestnicy szkolenia poznali sposoby i techniki obezwładniania osoby wykorzystywane w sytuacjach wysokiego ryzyka z udziałem tzw. „trudnego klienta”.

W tym miejscu serdecznie dziękujemy Komendantowi Policji Panu insp. Piotrowi Wiśniewskiemu za pomoc i zgodę na realizację szkolenia oraz serdeczne podziękowania dla Pana Michała Ryfy, za bardzo duże zaangażowanie - informuje Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim.

od 7 lat
Wideo

Temat aborcji wraca do Sejmu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowydworgdanski.naszemiasto.pl Nasze Miasto