Głównym celem zajęć było doskonalenie kompetencji pracowników socjalnych oraz asystentów rodziny OPS w zakresie dbałości o własne bezpieczeństwo, szczególnie w kontakcie z tzw. „trudnym klientem”.
Szkolenie dzięki wieloaspektowemu ujęciu tematu bezpieczeństwa zarówno pod kątem psychologicznym (radzenie sobie z trudnym, agresywnym klientem), a także dzięki zajęciom z samoobrony, miało za zadanie przygotowanie pracowników do radzenia sobie w trudnych sytuacjach w pracy zawodowej.
Pod okiem policyjnego instruktora uczestnicy szkolenia poznali sposoby i techniki obezwładniania osoby wykorzystywane w sytuacjach wysokiego ryzyka z udziałem tzw. „trudnego klienta”.
W tym miejscu serdecznie dziękujemy Komendantowi Policji Panu insp. Piotrowi Wiśniewskiemu za pomoc i zgodę na realizację szkolenia oraz serdeczne podziękowania dla Pana Michała Ryfy, za bardzo duże zaangażowanie - informuje Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim.
Temat aborcji wraca do Sejmu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?