Cykl wizyt na turystycznych targach ma przełożyć się na liczbę turystów odwiedzających Mierzeję.
- Wspólna promocja regionu ma wiele zalet - m.in. turyści lepiej zapamiętują informacje, łatwiej kojarzą takie miejsce na mapie, niż nazwy poszczególnych, prezentujących się osobno miejscowości czy gmin - stwierdza Aldona Godek z Urzędu Gminy w Sztutowie. - Pokazujemy się w całej Polsce i zdarza się, że odwiedzający nasze stoisko nie do końca orientują się, gdzie znajduje się Mierzeja Wiślana.
Przedstawiciele miejscowej branży turystycznej liczą, że najbliższy sezon będzie udany mimo, że skutki kryzysu gospodarczego są w kraju nadal odczuwalne.
Coraz częściej branżę turystyczną z Mierzei interesują weekendowi turyści, dlatego promocja odbywa się w sąsiadujących z Pomorzem województwach, m.in. kujawsko-pomorskim.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?