MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

"SZOP" uruchamia Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Odczyt licznika i elektroniczne faktury już wkrótce

Jadwiga Bilicka
Jadwiga Bilicka
pixabay
"SZOP" Sp. z o.o. uruchomiła i zachęca do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. EBOK to łatwy sposób na podanie odczytu wodomierza w celu rozliczenia zużycia ścieków, możliwość elektronicznych faktur oraz stały dostęp do informacji odnośnie dokonanych i oczekujących wpłat.

Korzyści wynikające z tego rozwiązania obejmują m. in.:
[*] możliwość samodzielnej weryfikacji danych adresowych przez klientów
[*] bieżący dostęp do otrzymanych dokumentów płatniczych i informacji o saldach,
[*] mniejsza ilość pytań klientów dotyczących stanu rozliczeń,
[*] uproszenie i przyspieszenie korespondencji z klientami,
[*] możliwość samodzielnego podawania odczytów mierników.
[/lista]

Usługa ebok już wkrótce zostanie uruchomiona.
Osoby chętne do skorzystania z rozliczeń za ścieki za pomocą usługi ebok proszone są o kontakt mailowy lub telefoniczny [email protected], +48 665 990 745

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Koniec sprawy Assange'a. Ugoda z USA zapewnia mu wolność

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowydworgdanski.naszemiasto.pl Nasze Miasto