W tym roku w gminie Nowy Dwór Gd. udało się już zdemontować i zutylizować 2 tys. 194 m. kw. czyli około 30,12 mg eternitowych pokryć dachowych, z dziesięciu nieruchomości. W projekcie uczestniczyło siedmiu mieszkańców (właścicieli nieruchomości pokrytych eternitowymi dachami) dwie wspólnoty i jedna parafia.
Zobacz także: Jak załatwić usunięcie azbestowego dachu
Łączny koszt zadania opiewał na 39 tys. 502 zł (środki własne Gminy Nowy Dwór Gdański - 7 tys. 544 zł, udział własny uczestników - 5 tys. 581 zł oraz 26 tys. zł z WFOŚiGW).
Z kolei w gminie Sztutowo zdemontowano i unieszkodliwiono 5,64 Mg wyrobów zawierających azbest, łącznie z trzech nieruchomości. Tu łączna wartość dofinansowania wyniosła 5 tys. 331 zł.
Wszyscy mieszkańcy Sztutowa, zainteresowani usunięciem wyrobów zawierających azbest mogą zasięgnąć informacji w Urzędzie Gminy Sztutowo (pok. nr 15 lub Tel. 55 247 81 51 wew. 32).
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?