Etap szkolny wymagał napisania kilkunastostronicowej pracy o charakterze przekrojowym (problemowym).
Jola wybrała z tematu głównego „Przerabianie XIX wieku w tekstach kultury współczesnej (transformacje, sequele, powroty serio i buffo, wiek XIX w literaturze i kulturze popularnej)” zagadnienie dotyczące ciągłej popularności powieści Jane Austen.
Ewę zainteresował temat map w literaturze polskiej, który wymagał przedstawienia sposobu funkcjonowania motywu mapy jako rekwizytu literackiego i jako metafory. Recenzje nauczycieli sprawujących opiekę merytoryczną nad uczennicami nie są przepustką do II etapu.
Konieczna jest jeszcze opinia Jury Komitetu Okręgowego, które przyznało obu pracom wysoką punktację, kwalifikując tym samym ich autorki do udziału w kolejnych zawodach.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?