To już druga edycja kampanii „Pora na pomidora”. W tym roku dla miłośników owoców i warzyw również przygotowano wiele nietuzinkowych atrakcji. Na specjalnie utworzonym stoisku będzie czekać 300 kg warzywno-owocowego poczęstunku. Wśród piknikowych rarytasów znajdą się pomidory, ogórki, rzodkiewki, jabłka, gruszki, porzeczki, czereśnie i agrest.
Na imprezie nie zabraknie też wózków, wypełnionych owocami i warzywami. Prowadzące je hostessy będą rozdawać czerwone balony, symbolizujące pomidory – znak rozpoznawczy kampanii. 1000 balonów otrzymają dzieci, a kolejne 1000 zostanie wypuszczonych w powietrze. Podczas pikniku pojawi się również element artystyczny – będzie nim pokaz carvingu, czyli rzeźbienia w warzywach i owocach.
Celem prowadzonych działań jest przekazywanie konsumentom informacji o walorach polskich warzyw i owoców – ich wpływie na nasze zdrowie, dobre samopoczucie czy urodę.
- Poprzez akcje happeningowe, wspólne spożywanie warzyw i owoców oraz gry i zabawy chcemy uświadomić Polaków, jak ważne znaczenie w ich diecie mają owoce i warzywa - mówi Agnieszka Falba, dyrektor Biura Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych.
Kolejne happeningi, promujące polskie warzywa i owoce, zaplanowano podczas wybranych imprez plenerowych trasy koncertowej Lata z Radiem (Wałcz – 4.08. br., Słupsku – 11.08, Zamość – 19.08, Jelenia Góra – 26.08).
Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.poranapomidora.com
Organizatorem działań, sfinansowanych ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?